diumenge, 19 d’agost del 2007

L'arribada a la Comunitat

Darrerament, s'ha posat de moda això de crear-se un blog personal. El blog és un espai on la gent hi escriu sobre el què pensa, hi afegeix articles publicats als diaris, informació vària, etc. A més, és un espai on els altres hi poden donar la seva opinió, arribant a establir-se debats que, potser, d'una altra manera, o en d'altres situacions no es donarien.
Crec que és verdaderament interessant per diferents raons:
- és una manera de conèixer la persona, el què pensa, li preocupa, troba interessant, etc.;
- és una manera d'obtenir informació i coneixement;
- una eina de comunicació amb els altres;
- un instrument de debat.
En fi, que crec que hi ha molts motius pels quals val la pena crear, visitar o participar als blogs.
No hem d'oblidar però, que no deixen de ser pàgines personals, és a dir, pàgines creades per persones que tenen una manera de pensar, uns ideals, potser diferents als nostres i, per això, s'ha de ser al màxim possible respectuós amb el propietari de la pàgina. Això moltes vegades no es fa. He llegit alguns comentaris fora de to, que ataquen al blogger de la pàgina que s'està visitant. No em sembla correcte. Pots expressar les teves opinions, estiguin d'acord o no amb el tema exposat o amb els participants al blog, sense necessitat de ser mal educat, atacar a ningú o ser desagradable.
Com ja veieu, jo també he decidit afegir-me a aquesta comunitat de bloggers, tot i que m'ha costat una mica, de veritat.
Espero que visiteu aquesta pàgina de tant en tant i que, si voleu, hi participeu de la forma que us sembli. M'agradaria que es convertís en un lloc on la gent s'hi trobi a gust visitant-lo i participant-hi, així que us agraïria que fossiu al màxim de respectuosos amb els altres i amb mi mateixa.
Ah!!!!! M'oblidava d'avisar-vos que, com he dit abans, es tracta d'una pàgina personal i, per tant, podeu trobar gairebé qualsevol cosa.... Ja, ja, ja.
Bé, perdoneu si de principi no hi trobeu gaire cosa. Els inicis sempre costen una mica. Je, je.
Fins aviat!!!!

4 comentaris:

EUiA El Vendrell ha dit...

Hoola, com va l’estiu????
Veig que has aprofitat el temps per posar-te a la moda………..cibernètica !!!!! Benvinguda, malgrat jo te la doni no des de un blog personal, però si des de el de EUiA, que es de tots si es vol. Ja en veurem, tinc varies coses pensades i m’agradaria posar-les en comú amb tu. Una pregunta, s’accepten frases importants????

Fins aviat, Salut!!!!

EUiA El Vendrell ha dit...

Com que vaig de cul, se m'oblidava el nom, soc l'Alfredo, jejeje!

Salut!

Yolanda ha dit...

Molt bones,
doncs si, en aquest cas, he pensat en seguir la moda.
Referent a lo d'acceptar frases importants, no sé, no sé,.... Ja, ja, ja. Si, em sembla que crearé un lloc on posaré les frases importants d'aquells qui volgueu deixar la vostra imprenta al blog.
I si, ens hem de veure, jo també tinc alguna idea per posar en comú.
Bé, ja em faràs arribar les teves frases importants....

Yolanda

Què t'anava a dir ha dit...

Benvinguda al club de la societat virtual. Esperem que aquí sigui tan frucitfera com la Yolanda de carn i ossos que tenim el gust de coneixer i compartir durant unes hores de les nostres vides. Aquí te una excel·lent plataforma perque sorti aquesta Yolanda que cada dia te mes empenta i més ganes de fer coses. Endavant i anims per tirar palante.